Regulamin sklepu

Dbałość o prawa konsumenta

Sklep internetowy bmp-palety.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w ustawie o prawach konsumenta. Postanowienia mniej korzystne dla konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy tej ustawy. Przy interpretacji regulaminu wszelkie wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku sprzeczności, pierwszeństwo mają przepisy właściwe dla konsumentów.

1. Postanowienia ogólne

1.1. Sklep internetowy dostępny pod adresem bmp-palety.pl prowadzony jest przez:
Budowa Maszyn Przemysłowych Sp. z o.o.
Kolonia Renerowska 1, 47-430 Rudy, NIP: 639 202 57 29

E-mail do kontaktu:

1.2. Regulamin skierowany jest do konsumentów i przedsiębiorców (z wyjątkiem sekcji dotyczącej wyłącznie przedsiębiorców).

1.3. Administratorem danych osobowych jest Budowa Maszyn Przemysłowych Sp. z o.o. Dane przetwarzane są zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie Sklepu.

1.4. Definicje – stosuje się definicje jak w Twoim wzorze, ale dostosowane do danych spółki oraz właściwego adresu sklepu i kontaktu.

2. Usługi elektroniczne w sklepie internetowym

2.1. Dostępne usługi: Formularz zamówienia (zakupy mogą być realizowane bez rejestracji konta).

2.2. Formularz zamówienia:
Rozpoczęcie w momencie dodania produktu do koszyka, zakończenie – po złożeniu zamówienia.
Obowiązkowe dane: imię, nazwisko, adres, e-mail, telefon, (dla przedsiębiorców – także NIP/firma), dane dotyczące zamawianych produktów, dostawy i płatności.

2.3. Usługa świadczona jest nieodpłatnie, jednorazowo, kończy się po złożeniu zamówienia.

2.4. Wymagania techniczne: komputer lub inne urządzenie z Internetem, aktualna przeglądarka, włączone cookies i JavaScript.

2.5. Zakaz dostarczania treści bezprawnych; dane muszą być zgodne ze stanem faktycznym.

3. Warunki zawierania umów sprzedaży

3.1. Zawarcie umowy następuje po prawidłowym złożeniu zamówienia przez formularz zamówieniowy.

3.2. Ceny podane są w złotych polskich, zawierają podatki. Koszty dostawy ujawniane są w trakcie składania zamówienia i w podsumowaniu zamówienia.

3.3. Po złożeniu zamówienia kupujący otrzymuje potwierdzenie drogą e-mailową. Umowa uznana jest za zawartą z chwilą otrzymania takiego potwierdzenia przez Klienta.

3.4. Treść umowy udostępniana jest poprzez regulamin oraz potwierdzenie zamówienia mailowo.

4. Płatności

4.1. Dostępne formy płatności:

4.2. Klient powinien dokonać płatności w ciągu 1 dnia kalendarzowego od momentu zawarcia umowy sprzedaży.

5. Dostawa

5.1. Dostawa dostępna na terytorium Polski.

5.2. Dostawa jest odpłatna, koszty wskazywane są przy składaniu zamówienia i w sekcji „Dostawa”.

5.3. Dostępne formy dostawy:

5.4. Standardowy termin dostawy: do 7 dni roboczych, chyba że opis produktu stanowi inaczej. W przypadku kilku produktów z różnymi terminami – liczy się najdłuższy, jednak nie przekraczający 28 dni roboczych.

6. Reklamacje

6.1. Odpowiedzialność Sprzedawcy za zgodność towaru z umową oraz rękojmia określona jest w przepisach Kodeksu cywilnego oraz ustawie o prawach konsumenta.

6.2. Reklamacje składać można:

6.3. Zaleca się – choć nie jest to konieczne – wskazać opis wady, dzień jej zauważenia, dane kontaktowe oraz załączyć zdjęcia.

6.4. Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni kalendarzowych od jej zgłoszenia. Brak odpowiedzi uznaje reklamację za przyjętą.

6.5. Wadliwy towar należy odesłać na adres spółki – koszt odsyłki na wstępie ponosi Sprzedawca.

7. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

Zachęcamy do korzystania z powiatowych rzeczników konsumentów, Inspekcji Handlowej czy portali UOKiK. Szczegóły na stronach uokik.gov.pl.

8. Prawo odstąpienia od umowy (konsument)

8.1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny i bez dodatkowych kosztów, za wyjątkiem kosztów przewidzianych ustawą.

8.2. Oświadczenie należy wysłać na adres spółki lub na dowolny z adresów e-mail wskazanych w punkcie 1.

8.3. Wzór formularza odstąpienia (zgodny z ustawą) znajduje się na końcu regulaminu.

8.4. Zwrot płatności nastąpi w terminie 14 dni, tym samym kanałem płatności, nie wcześniej jednak niż po otrzymaniu zwracanego towaru lub potwierdzeniu odesłania.

8.5. Zwrot zakupów następuje na koszt klienta, na adres spółki, w stanie niezmienionym (konsument odpowiada za zmniejszenie wartości przedmiotu).

8.6. Prawo odstąpienia nie przysługuje m.in. w przypadku:

Szczegółowy wykaz wyłączeń zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta.

9. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

Zapisy analogiczne jak w oryginalnym wzorze, tj. m.in. ograniczenie odpowiedzialności Sprzedawcy, przejście ryzyka w momencie przekazania przesyłki przewoźnikowi, wyłączenie rękojmi wobec przedsiębiorców, etc.

10. Postanowienia końcowe

10.1. Umowy zawierane są w języku polskim.

10.2. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu z ważnych przyczyn (zmiana prawa, sposobów płatności, etc.) – o zmianach użytkownik zostanie poinformowany wcześniej.
Zmiana nie narusza praw nabytych przed wejściem w życie zmian.

10.3. W sprawach nieuregulowanych stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

11. Wzór formularza odstąpienia od umowy

(Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat:
Budowa Maszyn Przemysłowych Sp. z o.o.
Kolonia Renerowska 1, 47-430 Rudy
[Wybrany adres e-mail kontaktowy spółki]

Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy()/umowy dostawy następujących rzeczy()
Data zawarcia umowy/odbioru()
Imię i nazwisko konsumenta(-ów):
Adres konsumenta(-ów):
Podpis konsumenta(-ów) (tylko gdy formularz jest wysyłany w wersji papierowej):
Data:
(
) niepotrzebne skreślić.